torsdag 10 februari 2011

Stringhylla

Jag har länge funderat över att sätta upp en liten smidig bokhylla på väggen bakom vår soffa.
Och idag - helt plötsligt - föll allt på plats när jag nu har blivit med (en liten) stringhylla.
Med svarta sidor och bruna hyllplan.
Den passar perfekt till soffmöblerna och till mitt älskade Isola-tyg som hänger på väggen (se mina favoriter här intill).
Så idag åker hyllan upp, som blir den andre stringhyllan här i huset.














http://www.string.se/

Jag tycker även mycket om att inreda med böcker och min mor kom med en lysande idé till just bokhyllan i allrummet - jag ska köpa in några böcker av olika författare som fått Nobelpris.

Fiiiiiint ska det ju vara ;)

Några böcker har jag redan - men det finns många mer att köpa och det bästa av allt - det är ju snart bokrea!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar