lördag 19 februari 2011

Solig lördag

Lördagsmorgon.
Solsken ute.
Kallt.

Sitter inomhus och tar det lugnt.
Dricker en kopp te.
Och väntar på att huvudvärken ska gå över...

Idag måste jag ta tag i städning och röjning. Har ju inte orkat det under veckan som gått - men nu får jag försöka i alla fall.
Får bli en promenad också så kanske man piggnar till i solen.

Mannen är med sonen på hockeyträning och dottern ska snart gå ut och leka med en grannkompis - så jag har snart hela huset för mig själv.

I eftermiddag / kväll ska mannen vidare på hockeymatch: HV71-AIK.
Och då även min goa vän:s man också ska på matchen så åker jag ut till henne ikväll med barnen och tittar på melodifestivalen.

Såg förra veckans melodifestival igår (inspelad). Och mina gissningar gick ju inte helt hem ... Men jag tycker nog iaf att Christian Walz var den bästa.

Vem är bäst ikväll då?
Har inte den blekaste aning efter att jag har hört alla bidragen litegrann.
Tror nog att Erik Saade går vidare tack vare sin beundrarskara (inkl min dotter).
Men det vet i 17 om låten är särskilt bra..



Nähäpp - nu blir det röjning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar