onsdag 2 februari 2011

Lugn hemmakväll

Är nu något trött efter en hektisk extralång arbetsdag med säljmöte på eftermiddagen.
Just nu är mina sälj-jobbarkompisar ute och äter (och ev. dricker) gott - men jag valde att hoppa över detta restaurangbesöket. Vill vänja mig lite mer vid diabetesen samtidigt som jag vill spendera kvällen med barnen och mannen då det knappt känns som att man har träffat dem på sistone.
Det har varit sååå mycket hela tiden så den lugna helgen som kommer är verkligen guld värd.

Snart blir det till att mumsa i sig lite scones och titta på "Fixa rummet" tillsammans med barnen.
Och något som är extra kul med programmet är att man på svt:s hemsida kan inreda sina egna rum - vilket mina barn älskar att göra :)


http://svt.se/2.137606/kol_ho_start

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar