tisdag 15 februari 2011

Heldag

Idag har jag jobbat heldag. Från klockan 8-16.30.
Och oj vad trööööött jag är!

Samtidigt beundrar jag alla som jobbar heltid!
Det dröjer nog x antal år innan jag ger mig på det igen.

Barnen är hos farmor och farfar då det är sportlov. De åkte dit igår kväll och kommer hem imorgon kväll så det var därför jag passade på att jobba heldag idag. Och egentligen hade jag tänkt göra det imorgon också .. men njaää .. jag åker nog hem vid 14.30 ändå och fortsätter med min strykhög som jag nu har förlyttat till ett hörn i huset. Och så var det ju det där med dotterns rum som skulle göras iordning också.

Blir ju bara ännu tröttare genom att tänka på det.

Nähäpp, ikväll lutar jag mig tillbaka i soffan och gör som mitt förra inlägg menar på: Jag ska slappa!!

Jag ska ta det lugnt och titta på tv: Halv åtta hos mig och Bygglov.

Sen ska jag fortsätta att njuta av det nya numret av "Sköna Hem".
(Bläddrade igenom tidningen tidigare och fastnade vid ett kök som jag tyckte var sååå snyggt - helt i min stil! Och sedan började jag fnissa högt för när jag tittade närmare på bilden så såg jag att med på bilden fanns samma köksbord som vi har, samma matta som vi har och köket i sig påminde också mycket om vårt - de hade valnöt och vi har körsbär. Hihi - jag är ju klar över vad jag gillar iaf..)



http://www.skonahem.com/om-skona-hem/nasta-nummer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar