måndag 23 januari 2012

Favoritlåten med Maggio

Idag har jag för första gången hört min favoritlåt med Veronica Maggio spelas på radio:
Mitt hjärta blöder.
Och att jag tycker att den är så bra beror nog mycket på att Christian Walz är med och sjunger på den.
Han är ju en grym låtskrivare och han har ju sin speciella härliga röst som gör att han skiljer ut sig från mängden.


Nu hoppas jag bara att radion inte spelar sönder även denna låten.

En komisk händelse inträffade förra veckan på jobbet när jag lyssnade på Maggios "Utan kläder".
För precis när hon sjunger...:

"Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej"

...så kom chefen in på mitt kontor.
Snacka om att jag sänkte ljudet snabbt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar