tisdag 31 januari 2012

En liten stuga vid havet

Efter en apstressig dag på jobbet sitter jag nu vid mitt köksbord med hjärtklappning. Försöker andas in och ut men det är inte alltid så lätt att varva ner...

Snubblade så in på Hemnet.se , som har börjat med den superfantastiska "Inspirations-sidan" där det finns en massa fina rum att titta på:
http://www.hemnet.se/inspiration
Faktum är att jag emellanåt går in just på hemnet.se för att se hur andra t ex har löst planeringen i sin tvättstuga. Dock är det lite synd att tvättstugorna inte alltid visas i bild .. fast det förstås, jag skulle då aldrig visa min tvättstuga offentligt :)

Jag snubblade vidare på hemnet och hamnade under sommarstugor i Hallands län. Sorterade efter pris. Och så hittar jag en "stuga" för 139 000 SEK i Mellbystrand. Måste titta närmare...
Ser att det är en "Dynstuga" och tänker att nja .. undrar just hur långt det är till toaletterna från den stugan. Så jag klickar mig vidare... Och får då se att denna stugan är på hela ... håll i er ...

3 m² !!!

Och där sprack den första lilla drömmen om att ha en stuga där man kan gå ut och direkt få höra och se havet och finna lugnet i sig. För hur i hela världen ska 4 personer får rum på 3 m² en hel sommar ?

Nej tack. Jag står över denna stugan och letar mig vidare...

http://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-1rum-mellbystrand-laholms-kommun-dynstuga-70-3347915

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar