onsdag 25 januari 2012

Amigurumifigurer

Igår åt vi en nyttig medelhavssallad.
Idag blev det fiskpinnar.
Gissa vilken av dessa middagar som barnen tyckte mest om...?
-----
Jag har länge tänkt att jag behöver en hobby. En riktig hobby.
För nu är det bara jobb, städning, läxläsning och skjutsningar på barnen som gäller. Så känns det i vart fall.
Livet känns helt enkelt så här:





Så idag har jag lånat två böcker på biblioteket + skrivit ut ett mönster på följande:
Amigurumifigurer.

Jag har köpt en ny virknål + garn till denna figur:


http://crochetamigurumi.blogg.se/category/monster-3.html

Jag får väl se om jag lyckas. Huvudsaken är att jag kan slappna av och sitta ner en stund emellanåt.
Men redan nu ska jag sitta ner en liten stund och titta på Mästerkocken.
Heja Marco!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar