måndag 5 december 2011

Sonen 8 år

Idag fyller VÄRDLENS BÄSTA KILLE 8 ÅR!!!
Han är min son och jag håller med vad många säger : Det är något särskilt mellan en mamma och en son.
Och jag älskar honom så mycket så att det nästan gör ont.




För 8 år sedan - vid den här tiden - kl 23.07 - hade jag snart varit mamma i ett helt dygn (han föddes kl 01.32). Och jag fick redan denna kvällen / natten känna på hur det var att vara nybliven mamma till en liten, liten kille som hade lite problem att få i sig mat. Sköterskorna tog sig dock an honom och ville mer än gärna bära honom för många av dem sa att han var så otroligt söt och att det var något speciellt med honom.
Och det har alltid varit något speciellt med honom - trots att han nu är stora killen som fyller 8 år (men som enligt växtkurvan har samma längd och vikt som en 9 ½ åring :)

Det som varit och är mest utmärkande med honom är att han är så otroligt social av sig. Han pratar med allt och alla. Och har så gjort enda sedan han kom på att han kunde forma ljud med sin mun. I nästan 2 år var det mest prat på hans egna språk - konstant - och när han väl lärde sig alla ord (runt 2 årsdagen) så pratade han än mer :)

Jag kommer att lägga ut lite bilder på honom om någon dag framöver (så som jag gjorde när dottern fyllde år). Men just ikväll orkar jag inte detta då vi nyss är hemkomna från hockeymatch: HV71 - Färjestad (1-3, tyvärr) + att jag varit supertrött hela dagen lång.

Men några bilder kommer dock här trots allt på min älskade son.

Många GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till honom idag!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar