tisdag 19 april 2011

Faster Kristina

Idag har jag blivit faster!
Min sambo har blivit farbror!
Och våra barn har fått en ny kusin (första kusinen på sambons sida)!

Välkommen till världen DU lille kille!!!
Och många GRATTIS till de nyblivna föräldrarna!!


DU föddes på en härlig försommardag, trots att det bara är april.
Och klockan var 10.04 när jag fick veta att DU hade fötts.
Igår kom äntligen den sköna kort-byxor-värmen och den har hållt i sig idag.
Träden har börjat knoppa sig.
Lökblommor har hittat sig upp och börjat slå ut.
Det har varit ca 18 grader varmt.
Det har varit några friska fläktar.
I övermorgon är det skärtorsdag (och då fyller din pappa år) och denna veckan är det påsklovsveckan.

Idag har jag och din farbror jobbat.
Din storkusin har varit på fritids (då det är påsklov denna veckan) och där har de badat i badhuset.
Din lillkusin har varit på dagis där hon har gjort allt möjligt, men mest varit utomhus.
Efter jobb, fritids och dagis har vi hoppat på studsmattan, spelat fotboll, letat efter min plånbok som vi efter 2 timmar hittade i dotterns ihopfällda paraply, fiskat, påskpysslat, mm, mm.

Det har helt enkelt varit en härlig dag och det härligaste av allt var att det var just DU som kom till världen idag!
Många kramar till DIG från din glada faster!!
Längtar tills jag får träffa DIG!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar