lördag 5 mars 2011

Lördag igen

Oj, vad veckorna går snabbt!!

Lördag igen.

Grabbarna åkte iväg redan vid 6.50 för att åka till Vetlanda där det blir bandycup HELA dagen lång. Tanken var att jag och dottern skulle ha hängt med men när sista prisutdelningen var vid kl 19.00 så kändes det som om det skulle bli lite väl länge att vara borta.
Så vi stannar hemma.
Men idag är det sista tillfället att åka skridskor på idrottsplatsen så vi passar på att åka dit istället och så tror jag nog att man får en korv på köpet :)
Och det är ju underbart väder också.
Vaknade till strålande solsken och 0 grader. Det är ju alltså inte kallt längre när solen skiner :)

Vi vaknade alla tidigt idag trots att vi kom hem relativt sent igår.
Jag, sambon och dottern var hos min barndomsvän med familj igår kväll. En kväll fylld av söta barn och skrattande barn och vuxna. Härligt!
Sonen var på disco under tiden och sov sedan över hos mormor och morfar inatt. Så även de fick vi upp tidigt idag för att få iväg sonen till bandyn :)

Ikväll ska mamma firas, som fyller år i morgon.
Presenten är jag riktigt nöjd över, och jag hoppas hon blir lika nöjd - får väl visa den här imorgon.

Då sätter vi igång med dagen.
Jag och min lilla fjäril...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar