torsdag 10 mars 2011

Tråkigt och roligt

Dagens tråkigaste händelse:
Det har snöat precis hela dagen!! Gaaaah!! Vill inte ha mer snö!!
Och till råga på allt blev min nytvättade bil helt nersörjad av allt blask som andra bilar skvätte upp på den.

Dagens roligaste händelse:
Min sambo fick i morse ett väldigt kärleksfullt sms. Sms:et var dock inte från mig - utan det var ifrån hans manliga arbetskollega som är i 55-års åldern.
Jag skrattade så mycket så att jag knappt kunde äta min frukost när jag fick se det.

(Historien bakom sms:et är att alla på min sambos jobb igår fick helt nya mobiler - och denna jobbarkompisen hade helt sonika inte lärt sig riktigt hur man sms:ar till rätt person :)

Min sambo svarade lite snällt på sms:et att han var upptagen i kväll och skrev under med sitt namn.
Så när han kom till jobbet kom kollegan in och hälsade såklart med orden:
-Hej älskling!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar