torsdag 31 mars 2011

Dagens...

Dagens mest smarta sak: Att jag kl. 22.30 kom på att idag är sista dagen man kan beställa på hm.com och få 10% rabatt på sitt köp. Men nu är det iaf genomfört.

Dagens mest jobbíga sak: Att handla på CityGross. Speciellt när man inte hittar där och får springa fram och tillbaka i butiken x antal ggr. Till sist blev jag bara irriterad och ställde mig i kassan och hoppas att jag fått med det mesta hem.

Dagens mest positiva sak: Var hos diabetessköterskan idag för första återbesöket. Långtidsvärdet låg på 7,4. Avsevärt bättre än när det låg runt 13 när jag blev inskriven på sjukhuset i januari. Kunde nog ha haft ett ännu lägre värde idag om det inte hade varit för förkylningen som jag dragits med i ett par veckor nu.

Dagens snällaste sak att säga: Att diabetessköterskan tyckte att jag var en mycket positiv människa som tycktes ta min diabetes med ro.

Dagens största övertalning x 2: Att först och främst få med sonen fram på kvällsöppet i butikerna och att sedan få han att välja en långarmad träningsoverall istället för ett par kortbyxor. Men skam den som ger sig ;)

Dagens största förberedelse: Pyssel och knåp och ihopsättning av lekar inför dotterns party imorgon - och även här kom handlingen på CityGross in i bilden, för det jag handlade mest av ska användas på hennes party imorgon.

Men nu måste jag sova!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar