torsdag 27 januari 2011

Designonline

Jag brukar alltid tvätta mitt hår på kvällen eftersom det tar sådan tid för att få det att torka (använder aldrig hårtork). Idag gjorde jag dock ett undantag och tvättade håret på morgonen - runt kl 7. Flätade sedan håret och när jag nu släppte ut flätan, kl 20.30, så är håret fortfarande fuktigt. Är väl beredd på att hålla med alla frisörer som alltid kommenterar att jag har så tjockt hår :)

Kollade mina mail tidigare och hade fått ett från designonline.se
Farligt farligt - med upp till 70% rabatt på vissa varor.
De ting som jag allra helst vill ha (vid en snabb koll på sidan) ser du här nedan - men jag ska dock behärska mig (tror jag, hihi)

http://www.designonline.se/


Steel smycken - Helsinki large

Det vackra armbandet Polstjärna, halsbandet We, Titan örhängen och ringarna Helsinki, Saturnus och Stars ingår alla i snygga, stilrena serien Steel från svenska Edblad & Co. I rostfritt stål med glittrande vita eller svarta zirkoner.
Pris (inkl. moms):

Just nu 149,00 kr
(Ord. 299,00 kr


Ballerina kudde 35x60 - röd

Kudden Ballerina har ett mönster från Mairo med en lite ballerina som dansar bland blommor. Tillverkas i 100% Lin.
Pris (inkl. moms):

Just nu 249,00 kr
(Ord. 499,00 kr)


Linnehandduk defyra - Cherry Berry

Härliga linnehanddukar med handtryckta mönster i annorlunda och lekfull design. Handdukarna är i hellinne av hög kvalitet.
Pris (inkl. moms):

Just nu 122,00 kr
(Ord. 175,00 kr )


Picknick skärbräda - Dill

De klassiska skärbrädorna i tre olika mönster tillhör femtiotalsserien Picknick med köksprodukter formgivna av Marianne Westman. Svenskt hantverk, svensk design!
Pris (inkl. moms):

219,00 kr


Kokeshi docka - svart

Ett vackert set om sex dockor, handmålade i Ryssland exklusivt för svenska företaget Bantie. Varje docka har sitt eget uttryck, precis som du och jag! Finns i svart eller rött.
Pris (inkl. moms):

990,00 kr

 
Cylinda-Line tekanna - stål

Den vackra tekannan från Stelton ingår i serien Cylinda-Line, som tilldelades ID-priset 1967 av Selskabet for Industriel Formgivning samt International Design Award 1968 av The American Institute of Interior Designers.
Pris (inkl. moms):

3.399,00 kr

1 kommentar: