torsdag 15 mars 2012

Laleh

Snälla radiokanalerna : Spela inte sönder Laleh´s "nya" låt:
Some Die Young  !!
Den är ju bra och jag vill inte tröttna på den riktigt ännu...


Jag tyckte inte om Laleh:s låtar när hon var med i "Så mycket bättre". I de låtar som hon gjorde där så tyckte jag bara att hon skrek och tjoade mest hela tiden. Men i låten ovan tycker jag att hon är bra och "normal" igen. Visst är det lite skrik och tjo - men inte överdrivet.
Jag kan rekommendera hela albumet som spelas på min Spotify-lista med jämna mellanrum.

(Blev full i skratt när jag på en facebook-status läste om en som inte hade sett "Så mycket bättre" och som inte hört Laleh i det. Hon fick sedan höra Laleh´s tolkning av "Ängeln i Rummet" på radion och hon trodde att hela versionen var ett skämt. Att någon gjorde parodi på låten. :)

Bästa låten med Laleh är nog trots allt:
Live Tomorrow:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar