fredag 20 april 2012

Tråkigt väder och en ugn i motorhuven

Men det var då väldigt vilket tråkigt väder det är HELA TIDEN!
Nu behöver jag SOL.
Jag vill ut i trädgården och njuta!!
Imorgon förmiddag kommer jag dock att trotsa alla vädergudar och ta på mig vinterjackan, gummistövlar med tjocka sockar i och mössa och vantar och sedan ska jag fortsätta med det trädgårdsarbetet som jag påbörjade i söndags, men som inte blev klart på långa vägar tack vare väder och vind.
På eftermiddagen ska vi på 1-års, 30-års och 60-års kalas.
Är riktigt nöjd med de inköpta presenterna .. hoppas på att även de som får presenterna blir nöjda :)

Nu får det bli en lugn fredagskväll framför tv:n: Let´s Dance, ett glas vin och en (eller flera) goda chokladbitar.

Och för att man ska dra på smilbanden lite så lägger jag upp denna bild .. och funderar på hur det hela kan ha gått till :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar