tisdag 3 april 2012

30 minuter om dagen...

Jag har blivit riktigt duktig då jag har börjat ta mina 30 minuters promenader återigen.
Mestadels tar jag dessa promenader för att hålla sockret i en bra nivå men så vill jag ju gärna gå ner de där sista kilona också. Att det ska vara så nedrans svårt att gå ner 3,4 kg!


Jaja .. det är väl bara till att fortsätta promenaderna och äta lite bättre så kanske man kan hamna under det där magiska 60 kg strecket. Min längd är 170 cm så min nuvarande vikt är väl egentligen helt OK .. men några kilon till vill jag ner trots allt :)

Och det är ju härligt och uppfriskande och ett mycket omväxlande promenadväder nuförtiden. Har haft ett par promenader i strålande solsken + hagelanfall... Helt normalt .. eller ej...

Här kommer i alla fall en solig bild från promenaden i söndags:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar