lördag 8 oktober 2011

Hår

Var igår hos frisören och sminkösen och blev provfriserad och färganalyserad.
När vi började sa frisören att jag nog inte behövde något löshår och efter ytterligare 10 minuter när hon tuperat mitt hår sa hon att vi verkligen inte behövde något löshår då jag har så mycket hår.
Och så frågade hon om jag brukar sätta upp håret?
Nej, det brukar jag ju inte, förutom att det blir en hästsvans var och varannan dag - och så "piffar" jag till det med en fläta emellanåt.
Så nu ska jag bli bättre på "egethåruppsättningar".
Behöver bara öva några veckor först ;)


Tycker verkligen inte om att se mig själv på kort - men här bjuder jag på två "jag-ser-ut-som-ett-troll-kort".

Idag ska bröllopshäftet bli helt färdigt + att hela familjen ska till Kinnarps Arena och se smålandsderbyt mellan HV71 och Växjö.
Tackar sonen för detta som fick sin biljett när han spelade cup i vintras i just Kinnarps Arena + att vi då fick köpa till biljetter till oss övriga för en billig peng.
http://wunjap.blogspot.com/2011/03/hv-71-minicup-2011.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar