måndag 1 augusti 2011

Tillbaka i vardagen

Då har man börjat jobba igen.
Känns som att man knappt varit ifrån jobbet samtidigt som det känns som att det var längesedan som vi var i Skåne på semestern.
Resten av veckorna tillbringades i stugan i Halmstad.
Kommer lite bilder därifrån snart.
Jag har iaf tagit det väldigt lugnt denna semestern - har suttit mycket stilla - inte dåligt för mig.
Eller som min sambo sa: "Tänk, nu har du äntligen haft en riktig semester".


Längtar tillbaka till att få sanden mellan tårna...


och att få svalka kroppen i havet...

Hade tänkt att ta mig ett kvällsdopp ikväll också efter en snabb promenad i skogen på 35 minuter - men dumt nog åkte sockret ner efter en stund efter att jag kommit hem (trots att jag åt en stor portion kvällsmat) så istället för att fortsätta vara varm så blev jag kallsvettig som gick över till att jag låg och huttrade när sockret steg igen efter värsta hjärtklappningen. Och det blev inte särskilt bättre av när man gör en massa situps och fusk-armhävningar på detta sedan...
Hade som lägst 2,8 ikväll - men det var inget mot vad jag hade för några dagar sedan då jag hade 1,8.
Snacka om lågt socker. Så nära diabetskoma har jag inte varit tidigare.
Har dock ställt klockan med 2 h mellanrum hela denna natten så får jag se hur sockret utvecklar sig .. hoppas det ligger jämnt så att jag kan stänga av klockan så att man får en hel natt sömn istället.
Vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar