onsdag 31 augusti 2011

Lite ågren

Just nu har jag lite ågren för diverse olika saker:
  • Jag har ännu inte hittat någon som ska göra min bröllopsfrisyr + tärnornas. De jag har frågat har inte kunnat. Så nu har jag börjat fråga olika salonger i Jönköping och hoppas på napp imorgon.
  • Behöver en ny mobil. Frågan är om jag ska vänta in Iphone5 eller helt enkelt köpa den mobil som jag är mest sugen på: Samsung Galaxy S2 i9100.

  • Har ett hus som måste städas inför cykelpartyt på lördag - finner dock ingen energi.
  • Och vad ska vi hitta på att bjuda på på lördag till de två okända paren?
  • Ska på kräftskiva på Stora Hotellet imorgon - vad ska jag ha på mig?

Men något som är roligt denna dag är att bästa svärmor fyller år!
Många hurra till henne!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar