onsdag 15 juni 2011

Gräsklippning

Aaaahhhh :)
Njuter av doften av nyklippt gräs.
För all heder till alla självgående gräsklippare - men de verkar inte klara av att "sprida" doften av just nyklippt gräs.
(Men för all del så luktar man inte olja/bensin när man går i närheten av en sådan...)


http://www.jula.se/grasklippare-med-uppsamlare-3-5-hk-721053

Och  vad förvånad jag blev. Jag hade tänkt att gräsklipparstunden, som tar ca 1 h för vår gräsmatta, skulle bli mitt lilla träningspass ikväll. Men dumt nog så blev jag inte det minsta svett eller andfådd.
Fick bara lågt socker till följd ..
Nästa gång får jag nog köra utan "gasfunktionen" så att man får ta i lite mer.

Nu ska jag kolla mig själv efter fästingar och därefter äta en god sommarkvällsmiddag.
Och kl 21.00 är det Morden i Midsomer. Sommarkänsla hela kvällen lång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar