torsdag 23 juni 2011

Ett sorgsamt farväl :(

Dagarna vandrar på och då jag tror att diabetes-smekmånaden (månaderna) är över så har jag haft högt socker under några dagar nu och inte mått sådär jättebra :( Men nu har jag ökat dosen och tar mina kvällspromenader och taaadaaa så mår jag bättre igen :)

I måndags sa jag farväl till en kär gammal vän :(
En vän jag älskat och tillbringat mycket tid tillsammans med under 4 års tid och som jag saknar sååååå mycket :(




Världens goaste bil att köra och att sitta i.
Men dessvärre började den knaka litegrann och när man får ett erbjudande som man inte riktigt kan stå emot så blev det ett bilbyte .. men det svider rejält i mitt hjärta.
Många runtomkring mig säger att det måste ju vara en helt annan känsla att köra den nya bilen: Bättre komfort, tokmycket mer finesser, men det där bryr jag mig egentligen inte så mycket om. Det är känslan som räknas!

Min nya vän ser ut som följande:


Och förhoppningsvis kommer jag att tycka om denna bilen lika mycket som den tidigare.

Mina sista ord till bilförsäljaren var dock: Om vår bil kommer in till salu om något / några år igen så ring mig så köper jag den direkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar