tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Jag hoppas att alla har haft en härlig Alla Hjärtans Dag!!


Jag har haft en bra dag och jag fick följande fina Alla Hjärtans Dag:s presenter:


Röda rosor av maken

En gosig kram av sonen och han och dottern fick varsin stor godispåse av mig :)

Komisk händelse var det igår när jag köpte allt godis och expediten i affären frågade mig om jag hade missat helgen som var. Nej, sa jag, jag köper godis till barnen som de ska få som Alla Hjärtans Dag:s present i morgon.
Imorgon!!? Sa expediten. Är det Alla Hjärtans Dag imorgon?
Ja, svarade jag.
Hon sa då: Aj då, och jag som har beställt hem en massa chokladhjärtan i fina hjärtformade askar men de får jag ju inte hem förrän på torsdag. Jag trodde det var Alla Hjärtans Dag till helgen!!

Ett äppelhjärta med hårspänne av dottern.
Oranga rosor av min mamma
 
Och detta lilla upptända hus mötte killarna i huset när de kom hem från bandyträningen och när de kom in i vårt riktiga hus så blev de bjudna på:

God mat och dryck.
Och min make hämtade idag hem sin nya kärlek...


Och tänk gärna lite extra på alla riktiga hjärtan idag. Såsom Globen gjorde idag, ca 40 mil härifrån :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar