torsdag 6 oktober 2011

Mobil

Frågan är:
Ska jag idag slå till med att beställa mig en Samsung Galaxy S2 I9100?

Jag hade ju förväntat mig att det skulle komma ut en Iphone 5 i förrgår, men det var ju en Iphone 4S. Och visst verkar den lite bättre än Iphone 4 .. MEN .. bildskärmen är ju fortfarande lika stor + att Samsung verkar ha en bättre kamera + bildskärm.

Hörde på radion häromdagen att tekniknördarna nu var i fight med varandra igen ang. denna nya mobil. Det finns ju sååå många Iphone-frälsta personer och de personer som jag har pratat med tycker att Iphone är den självklara mobilen att skaffa sig. Frågan är dock om de har testat just den mobilen som jag är sugen på?

Och då skärmen och dess storlek, "surfning" och kameran är det viktigaste för mig så lutar det nog åt en Samsung trots allt. Kan ju vara lite skoj att ha en mobil som inte alla andra har också och de tester som jag läst där dessa 2 mobiler ställts mot varandra så har Samsung vunnit.
Jo, jag tror nog att det blir en Samsung trots allt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar