onsdag 23 maj 2012

Halmstadshelg

Vi = hela min familj, tillbringade Kristi Himmelfärds-helgen i Halmstad. Vi har bara tagit det lugnt! Spelat minigolf, läst böcker, shoppat, plockat snäckor, promenerat, träffat vänner och BADAT!!
Jodå, i söndags doppade vi först fötterna på eftermiddagen och det var så varmt och skönt så framåt kvällen tog jag och barnen oss ett dopp. Det var nog runt 16 grader varmt i vattnet .. Tvekade lite först men när fötterna totalt domnat bort så var det bara till att dyka ner i vattnet :)
På vägen tillbaka till stugan fick jag frågan av ett äldre par om jag var vinterbadare. Nej svarade jag, men jag tycker om att bada! Den äldre mannen sa då till mig: Du kan ju säga som min granne brukar säga: Det var ju i alla fall friskt!

Premiärdopp i havet vid Östra Stranden, Halmstad. 20 maj 2012.

Lördag - stöveldag

Stranden - en något kylig lördag

Havet

Lördag kväll då solen och värmen kom tilbaka. Firade med jordgubbar och rosé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar