onsdag 28 mars 2012

Renar och mode

I förrgår var jag och mannen inne i stan och shoppade presenter till dottern som fyller hela 7 år imorgon.
Och när vi avslutade shoppingrundan på Citygross så blev jag helt plötsligt skrämd när jag gick runt ett hörn och såg denna figur:


Men min skrämselattack gick snart över till en skrattattack för det såg så kul ut. Det stod alltså en ren mitt på golvet. Helt ensam.
(Anade att det hade varit något polarbröd i närheten och mycket riktigt så hade det varit det tidigare under dagen, vilket jag fick veta via facebook.)
Men det hela såg så komiskt ut :)

Igår var jag och många andra "damer" i den lokala klädesbutiken (som har märken som Vero Moda, Vila, Only osv.) Det var kundkväll och det serverade god plockmat och dryck. Modeuppvisning + att man sedan fick shoppa och få 20% rabatt på allt i butiken. I början var folk som "galna" och plockade åt sig en massa kläder på en gång. Jag tog det lite lugnare och mot slutet av kvällen hittade jag en svart kofta, en lite snyggare vit kortarmad sak och en småblommig blå blus. Jag hade egentligen inte tänkt att gå på denna kundkväll men blev "tvungen" när jag fick höra att brorsan skulle gå modell :) Och det gjorde han bra!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar